Pytania i odpowiedzi
W jakim terminie otrzymam zamówione noże?
W jakim terminie otrzymam zamówione noże?
Termin dostawy zakupionych noży zależy od rodzaju noży, ich ilości i przeznaczenia. Przykładowo, nóż do krajarki wysyłamy z naszego magazynu w ciągu 2 dni roboczych lub z magazynu naszego partnera w Holandii w ciągu 7 dni roboczych. Indywidualne zamówienia na produkcję i dostawę noży według określonej specyfikacji lub rysunków realizujemy w ciągu 4-8 tygodni.
Jak szybko jesteście w stanie naostrzyć noże?
Jak szybko jesteście w stanie naostrzyć noże?
Podobnie jak w przypadku nowych noży zależy to od ilości oraz rodzaju noży. Zazwyczaj ostrzenie realizujemy w przeciągu 2-4 dni roboczych.
Jakie noże jesteście w stanie wykonać?
Jakie noże jesteście w stanie wykonać?
Dostarczamy noże przemysłowe w standardowych wykonaniach do popularnych maszyn lub też według indywidualnych wymogów oraz w dowolnych kształtach i rozmiarach. Noże jesteśmy w stanie wykonać z wszelkich stali narzędziowych m.in. ze stali NC6, NC10, NZ3, NC11LV oraz stali nierdzewnych np. AISI 420. Dostarczamy również noże wykonane z węglików spiekanych (WIDIA). Współpracujemy z doświadczonymi hartowniami, dzięki czemu noże dostarczamy w odpowiedniej twardości. Obróbkę noży wykonujemy na zaawansowanych maszynach CNC zapewniających powtarzalność i precyzję wykonania.
Czy wymagacie minimalnych ilości zamówienia?
Czy wymagacie minimalnych ilości zamówienia?
W przypadku zamówień na noże standardowe do maszyn takich jak krajarki, trójnoże, plotery dostarczamy od 1 sztuki. W przypadku indywidualnych zamówień, zazwyczaj wymagamy określonych ilości, tak aby produkcja noży była opłacalna.
Czy możliwe jest zamówienie próbek noży, jeśli chcę zamówić ich dużą ilość?
Czy możliwe jest zamówienie próbek noży, jeśli chcę zamówić ich dużą ilość?
Tak, w tym celu prosimy o kontakt z naszym działem sprzedaży.
Czy możliwy jest zwrot towaru?
Czy możliwy jest zwrot towaru?
Zwrot możliwy jest tylko w przypadku określonych rodzajów noży i tylko jeśli nie posiadają one śladów użytkowania. W sytuacji, w której winę za nieprawidłowo wykonane noże ponosi GRAFS, przyjmowana jest wyłącznie reklamacja. W celu uniknięcia pomyłek, realizację noży wykonujemy jedynie po akceptacji rysunku technicznego przez Klienta. Abu uzyskać więcej informacji na temat zwrotów i reklamacji prosimy o kontakt z naszym działem sprzedaży.